Sunday, August 7, 2011

oh! sliper ku...


maseh x terlmbat untuk aku ucapkan slamat berpuase bgi sume umat Islam di seluruh dunia.... moge pose thun nieh akan lbh bermakne dan mndapat berkat dan redha,dan yang paling penting,sgle amaln2 y kite lakukan dibulan nie,akan diterima.... Amin.....
******************************************************************************
biase lah... sbgai pelajar... nieh kli pertama aku berpuase tanpe fmily.... walaupun, umah aku tuh setengah jam jer dari Peretak nieh... tapi tetp rse sunyi.... aish... apatah lagi mereka2 y jauh dari fmily... contohnyer my baby boo... jauh nun d sana... uish.... x menangis pulak aku kalu jadik cham tuh.... ish3...

*******************************************************************************

minggu lepas.. Kuala Kubu Bharu gelap dari pkl 10.30mlm hingge 1 pagi... fuhh... x panas pulak kiteorg tido... mase tuh.. pesta lampu lah... untunglah... dax2 fotografi sume men flash dye... lip..lap...lip...lap.....
dan2 tuh gak... warden lelaki wat rowcall kat dax laki... hahahaha... padan muke... tuh la.. kecoh sgt.... aku tgh sedap2 tido kat atas lntai, tibe2 terase sejuk menggigel2... rupe2 nyer... dah ade elektrik... time kaseh kat TNB sbb maseh bagi kiteorg elektrik....=.='

**********************************************************************************

hah.. nak citer lah... semalam.... hangin ke x, x tw lah... kes selipar.. atoiai... aku tau lah ko tuh dax junior yang hot! x kan lah smpai kes sliper ko y ntah bape ringget kiteorg kne rowcall... dah la aku bru lpas 'branak'... saket pinggang doe... dah tuh, leh berlakon wat muke kesian... Ya Ampun... sabo jerlah...dah jadik tread mark sekarang.. 'di mana sliper ku?'... makanya.. klu jadik junior,jadik y bek... kan dah kne ngan senior... korang2 y senior tuh,jgn lah over sgt... biarla.. dax junior bru nak membesar,kan? baru nmpak dunia... biarkan dorang blajar dari kite2 y senior nieh.... hehehe..
****************************************************************************

sekian sahaja ceritera sye.... fuh..... penat aku.... -.-

No comments:

Post a Comment

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers