Saturday, August 20, 2011

sayang oh sayang

wah3... dah mggu terakhir puase lah.... aku rase sgt3 gembire.. sebab aku ade 5 pasang baju... hehehehe.... aku siap jahitkan unuk my hubby lagi tuh.... erm.. tapi aku rase cham ade y kurang tentang hubungan kiteorg...ntahla... aku tau dye ade ak jer dalam hati... kadang sifat dye bersama orang lain, x pun mcj nagn skandal dye tuh, aku rase cham tergugat sangat... yelah... korang sendiri pun mesti ade rse cham tuh,kan? aku bukan nak jeles x tentu arah.. tapi agak2 lah.. aku pun ade prasaan gak... tapi x pe lah.. asalkan dye x daring ngan skanda dye depan mata aku dah lah... hmmm... aku x tau lah... yelah... sape lah aku dalam hatimu sayangs.... 
*****************************************************************************

aku harap aku akan bahagia bersamamu.... dan aku harap kau juga begitu.....
kerana setiap masa aku merindui mu... setiap  saat aku terkenangkan mu... setiap hari aku teringatkanmu...

No comments:

Post a Comment

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers