Sunday, December 4, 2011

ade apa dengan cinta kalau ia selalu di sakiti...
ade apa dengan cinta kalau ia selalu di curangi...
jangan hairan kalau aku adalah salah seorang yang tidak percaya pada cinta..
hanya wujud cinta kepada Sang Pencipta... Keluarga yang memahami... rakan2 yang mendampingi...
cinta....
aku selalu terfikir.. andai aku bercinta, adakah aku akan bahagia dengannya...? adakah aku akan setia padanya.. adakah aku perlu percaya padanya?
hmm... cukuplah aku sentiasa di lukai dan melukai...
aku serik... bak kata orang,  hidup mesti diteruskan.... 'patah tumbuh hilang berganti' 'xkan lari jodoh d kejar'
hmm.. so, tggu jerlah,k?

***************************************************************************

mood pagi2 nieh, saje nak jiwang2.. padahal aku nieh bukannyer pandai bermadah puitis pun.. juz nak lepaskan tensi ku jer.. bosan kan menjahit.. so,kdg2 kite kne menaip untuk menajamkan skill menaip... (pe yang aku merepak nieh)
aku sebanonyer dah bosan tahap gaban.. aku pun x tw lah ape yang nak terjadi.. nak selalu sgt tdo pun wat saket otak pun wat saket otak... em,
haa.. nak share la ngan korang.. lagu yang aku minat giler di kala ini...
percaya pada luka... singing by Nashrin..
fuh.. sgt bermakna...
adakah anda salah seorang drinya..? hmm...

No comments:

Post a Comment

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers